levaxin viktminskning Analytiker har en varning för elbilstillverkare i Kina

viktnedgång snabbt Analytiker har en varning för elbilstillverkare i Kina

Kina spenderade miljarder dollar för att främja grönare bilar. Efter subventionerna vände Kina sig till världens största marknad för elbilar. Tillverkare av elfordon ignorerar att investera i tillverkningstillstånd, men föredrar snarast att söka innovationer med avseende på design och teknik.

Analytiker ger varning till elbilstillverkare för att skydda dem från att landa en fast nedåtgående kurva för att få tillstånd för tillverkning och försäljning av nya fordon.

Kina är den som byggde elbilmarknaden med subventionerna på 4,5 miljarder dollar, vilket är omkring 3,63 miljarder pund. Kina förväntar sig att sänka bränsleimporten för att förbättra luftkvaliteten. Tillverkare fick subventioner för var och en av de bilar som säljs. Dessa subventioner kan vara mer än tre gånger priset för en modell som BYD s e6.

Antalet modeller är planerade från Chongqing Changan och SAIC Motor. General Motors kommer att lansera ett nytt koncept om att bilen har nya energiplaner. Framtida rörlighet,
levaxin viktminskning Analytiker har en varning för elbilstillverkare i Kina
WM Motors och LeEco Companies utvecklar den gröna biltekniken. Dessa företag är igång med elbilar. De har spenderat hundratals miljoner för utvecklingen.

Mellan januari och oktober var den totala försäljningen av 337000 nya energik fordon i Kina. Denna försäljning inkluderade alla elektriska såväl som pluggar i hybridmodeller. Statistiken visar tillväxt jämfört med förra året men det är fortfarande lågt jämfört med Kinas förväntningar. Nya regler infördes för dem som vill vilja söka tillstånd för alla typer av elbilar.

Nya regler inkluderade immateriella rättigheter, stödjer planer för försäljning och eftermarknad, forskning och utveckling, provproduktioner på minst 15 bilar och så vidare. Säkerhetsbestämmelser infördes också för nya energi fordon. Dessa säkerhetsregler omfattar batteritestning som lovar hårdare liv för svagare företag.

Efter mars månad har det noterats att få företag har beviljats ​​licenser. Denna lista över företag omfattade alla veteranbilar som Chery och BAIC Motor. Några av de ledande startföretag som Foxconn och Tencent har ännu inte ansökt om licenser. De kommenterade att de ännu inte är helt redo att göra bilar eller de kan förvänta sig en förändring av reglerna.

Producentchefen på NextEV, Mr. Jack Cheng,
levaxin viktminskning Analytiker har en varning för elbilstillverkare i Kina
sa att de inte vill investera sin kapital i tillverkningen. Ärligt talade han också att det kan bli en förändring i regeringens politik igen.

Ordföranden för elektriska fordonstart som heter Kaiyun Motors kommenterade att istället för att ansöka om licens direkt skulle han köpa en lastbil av bensinbilstillverkare vars licens också kan användas för tillverkning av elbilar. Denna process kan tillåta företag att producera bilar i sina befintliga fabriker utan att söka tillstånd för nya anläggningsuppsättningar.