normalt kaloriintag Av Eva McDermott Hayes School

träning gå ner i vikt Av Eva McDermott Hayes School

Varje år bestämmer alla vilka resolutioner som ska göras för det nya året. Men vad händer? Vanligtvis ger vi upp inom den första veckan, det är bevisat att endast 8% av människor uppnår nyårsbeslut. Vad är meningen med att göra nyårs resolution s om människor bara ska ge upp? Motståndskraften är nyckeln Håll dig till dina mål för det kommande året! Ta små steg först för att göra en förändring, oavsett om det gör sängen varje dag eller hälsa till 5 personer på en dag. Om vi ​​sätter oss mindre mål kan vi sträva efter att uppnå de större.

Vad är de vanligaste nyårsbesluten? 1. Lär dig en ny skicklighet eller hobby (15%). Att ställa dig själv en mycket ambitiös kan göra ditt kommande år svårare och svårare att göra den förändringen genast, gör dig inte eländig utan choklad, klippa bara ner det belopp du har! Några bästa tips om hur du uppnår ett nytt års upplösning är: Brainstorm på hur du kan göra förändringen, tänk på hur du kan göra det först. Därefter pratar med dina kamrater om dina mål, med hjälp av dem kan du få dina mål. Efter det här, skapa schema, välj den bästa dagen att börja, lägg inte fridagen,
normalt kaloriintag Av Eva McDermott Hayes School
välj en dag och håll fast vid den. Slutligen belöna dig själv! Det är trevligt att ta en behandling en gång i taget.

Några människor tror, ​​vad är meningen med att göra dem, när du vet att du inte kommer att hålla fast vid dem. Varje år vill de äta hälsosamma, men egentligen allt du vill är en fin stor mejerip mjölk. Gymsäsongen har kommit, det är dags att pumpa dessa strykjärn, NEJ! Allt du vill göra är att vara upptagen i sängen. Fler människor bryter dem än att klara dem. Lämna aldrig en uppgift oavslutad.

Titta mot framtiden, se dina mål och förändringen som har gjorts, är du en ny och lyckligare person? Svaret är ja! Ja du är, i framtiden ser du en bättre version av dig som du älskar mycket mer. Varför undvika denna positiva förändring? Varför undvika förändringen som händer för dig!
normalt kaloriintag Av Eva McDermott Hayes School