hälsohem viktminskning Av spår med nyårs resolutioner

tabletter för att gå ner i vikt Av spår med nyårs resolutioner

Hur många av er satt i mål i början av året för att gå ner i vikt, komma i form och leva en hälsosammare livsstil?

Hur många av er har inte heller startat på dessa mål, eller har du och har kämpat för att fortsätta att stanna på den vägen?

Det kan vara maj, men det finns fortfarande gott om tid i 2017 för att uppnå dina mål i fysisk träning och ett hälsosamt välbefinnande.

Om du har en typisk 9 5 slags jobb, överväga en resa till gymmet tidigt på morgonen innan du arbetar för att få din träning klar före en hektisk dag på klockan. Om det inte är möjligt kan en tur efter arbete också ställas in.

Tror de tiderna inte generellt kommer att fungera eller har du något som kommer för att förhindra att du går? Få kreativitet. Ta din lunchpaus för att få träna din träning.

Oavsett vad din livsstil innebär, det borde alltid finnas något sätt att hitta minst en timmes värde av tid på gymmet. Sätt ner det och kom in där.

Enkla övningar hemma

Det finns några dagar som du bara vann. Det går inte att gå till gymmet. Det kommer också att finnas saker som kommer upp. Medan du tittar på din favorit TV-show, gå ner på golvet och gör några pushups eller crunches medan reklamfilmer är på. Slå upp hemma träningsvideor på YouTube eller andra försäljningsställen och ta några minuter för att slutföra regimen i ditt snäva schema.

Bara för att du kanske inte har hela timmen att gå till gymmet till träning betyder inte att du måste hoppa över dagen. Använd detta till din fördel för att komma ut och för att få fötterna att röra sig.

Till att börja med, ta en 10-minuters promenad runt om i närheten för att få din kropp att röra sig. När du börjar känna sig mer bekväm, överväga att öka tiden som rör dig eller takten genom att jogga eller springa.

En tumregel är att omkring 100 kalorier bränns när du går per mil för någon som väger 180 pounds, så att bränna kalorierna kan vara mycket lättare med dagens väderförhållanden i området. Gå ut och använd det till din fördel idagExercise är bara en del av regimen du måste jobba med för att leva hälsosammare. Den andra äter hälsosammare.

För vissa som inkluderar att lägga till mer frukt och grönsaker till kosten.

På sommaren är böndernas marknader populära för människor att köpa några färska grödor för att ta hem och stödja lokala bönder i området. Var på utkik i sommar för att marknaderna ska användas som ett sätt att köpa lite hälsosammare matalternativ.

Om du går till din typiska mataffär, var noga med att spendera lite tid i produktområdet för att lägga till färska, hälsosamma livsmedel till kosten också.

Bli med vänner, grupper med samma mål

Att göra träningspass och dietplan på egen hand kan vara svårt. Om du tror att du är en av dessa personer, kom ihåg att du inte är ensam.

Du känner förmodligen alla färdiga med några familjemedlemmar, vänner, arbetskollegor och andra som arbetar regelbundet. Fråga om du kan gå med dem och träna tillsammans. Du kan också välja sin hjärna för tips och förslag på träningspass att göra, matplaner och mycket mer.

Vi förväntar oss att alla ska respektera andra kommenterare. Det är bra att ha meningsskiljaktigheter, men det finns ingen anledning att agera som en ryck.
hälsohem viktminskning Av spår med nyårs resolutioner