träningsprogram viktnedgång ben övningar ger dig bättre balans och kraft och lägre risk för skada

mat för att gå ner i vikt snabbt ben övningar ger dig bättre balans och kraft och lägre risk för skada

 Enkeltben Rumänska Deadlift: Börja med att hålla ett par hantlar och lyfta en fot av marken. Håller tyngden på hälen och bröstet förhöjt, gångjärn i höften tills din överkropp är parallell med golvet, samtidigt som ditt fria ben svänger ihop med överkroppen. Ditt fria ben ska vara i linje med överkroppen när du når bottenpositionen. Unhinge i höften och sakta tillbaka till startpositionen. Försök att hålla svängbenet ur marken under hela uppsättningen. Upprepa för önskad mängd reps, och byt sedan sidor.

Resistansband X Walk: Stå på ett motståndsband och ta tag i höger sida av bandet med vänster och vänster sida med höger hand, skapa en X. Börja i neutral stil, steg åt sidan ca 6 8 tum med ett ben . Lyft sedan motsatsen / bakbenet och återgå till lägespositionen. Försök att hålla axlarna och höfterna så horisontella som möjligt som du gör på sidan. Undvik att tippa eller rocka din kropp och se till att du inte ‘drar’ din fot på bakbenet. Upprepa i samma riktning för de önskade representanterna och välj sedan riktningar.
träningsprogram viktnedgång ben övningar ger dig bättre balans och kraft och lägre risk för skada