tips på viktnedgång Behöver gå ner i vikt snabbt

hur går man snabbt ner i vikt Behöver gå ner i vikt snabbt

Fem pund i trettio minuter är en doable vikt förlora till löpare men det är inte tillrådligt. Om du vill gå ner i vikt, är tre pund per vecka ett säkrare belopp att förlora. En kombination av motion och diet i en förnuftig blandning kommer att garantera långsiktig framgång.

Det är ett knep för all denna snabba vikt förlorar jag måste täcka. Till att börja med måste du få tillräckligt bra form så att du kan köra cirka fyra miles. Även om du är ingen löpare, har du inom din makt att starta detta walk / run-program. Du vill börja med att helt enkelt göra en vana att gå och springa runt ditt stadsblock minst sex dagar i veckan efter att du kom hem från jobbet.

Byt in i dina löparskor och shorts och ta sedan tillbaka dörren. Vad du ska göra är att lätta dig i en långsam joggning förbi några av ditt närmaste grannehus. När du börjar tröttna gå sedan några hus. Så fort din andning lättar, plocka du upp igen en långsam joggning. I början vann du förmodligen möjlighet att springa över två eller tre hus i taget. Det här är normalt.

Fortsätt detta promenad / körmönster tills du kommer hela vägen runt blocket. Vid slutet av den första månaden borde du kunna komma helt runt blocket utan att sakta ner på en promenad.

Fortsätt in i den andra månaden med en annan slinga runt kvarteret på samma sätt som du gjorde den första månaden. Vid slutet av den andra månaden borde du kunna göra de två looparna inget stopp. Grattis till denna milstolpe! Din nu kan köra en hel mil ingen sluta!

Var ska du ändra takten här uppe lite. På toppen av den tredje månaden du vad du ska ta din bil och köra en mil ut från ditt hus. Därefter vänder du dig och går hem hemma, som kommer att vara en mil tillbaka. Nästa dag kör du din första mil ut till din milmarkör. Sedan fortsätter din promenad förbi den andra milen förbi husets plan. Under hela månaden fortsätt att öka antalet hus du kan springa förbi och gå förbi mindre hus. Vid slutet av den tredje månaden kör du två hela mil inte stoppa.

Du tacklar den kommande månaden samma som du gjorde förra månaden. Kör din första loop som är två miles totalt. Börja med din andra loop med samma program som du körde i förra månaden. Fortsätt med den tredje milen med samma gång / kör system. När du har avslutat den tredje milen, gå sedan resten av milen tillbaka till ditt hus. Vid slutet av din föregående månad kan du springa tre hela mil, ingen sluta, gå sedan den sista milen. Avsluta den femte månaden med tre miles av att köra inget stopp, gå sedan springa milen. Vid slutet av den femte månaden, din nu en fyra mil ingen saktar till en promenad löpare.

Vid denna tidpunkt är det här du måste väga dig själv varje morgon. För om du förlorat mer än tre pund sedan igår, är det dags att dricka! Du förlorade för många kroppsvätskor! På en varm dag på sommaren är det inget att förlora fem pund i trettio minuters löpning. Det tar mycket svett för att hålla din kropp cool. Gör en vana att väga in varje morgon. Åtminstone genom att sippa på vatten hela dagen, är du tillbaka till din normala kroppsvätskenivå när du går den kvällen.

För att försäkra dig om att du förlorar vikt, så skulle jag föreslå en diet med låg fetthalt av mest frukt och grönsaker. Om du äter några kött ska de vara tonfisk, fisk och kalkon en eller två gånger i veckan. Det här är en enkel plan som gör lite ansträngning. Men belöningarna blir år med att leva friska i dina seniorår och bortom!
tips på viktnedgång Behöver gå ner i vikt snabbt