smoothie gå ner i vikt Bästa styrketräning du kan göra var som helst

gå ner 5 kg på 1 vecka Bästa styrketräning du kan göra var som helst

Beviset är tydligt Styrketräning är den sanna källan av ungdomar.

Om du åtar dig att konditionera dina muskler mot resistans minst ett par gånger per vecka, kan du förvänta dig att förbättra din muskeluthållighet och styrka, öka din bentäthet, öka din ämnesomsättning, gå ner i vikt, förbättra din kroppssammansättning, förbättra din hållning, öka din funktionella förmåga och förbättra din övergripande hälsa och hur du ser ut och känner dig.

Här är några av mina favoriter. Kompletta 1 3 uppsättningar av följande 2 3x / vecka: Stå med ett ben placerat framför det andra benet. Håll det främre knäet ovanpå fotleden eller foten. Håll tillbaka knäet under eller något bakom dina höfter. Sänk långsamt det bakre knäet mot marken och håll det främre knäet över över foten hela tiden. Bara gå så lågt som du känner dig bekväm. Håll din kroppsvikt placerad över frambenet detta är ditt arbetsben. Håll ordentlig hållning och behåll dina bukdelar kontrakterade. Ställ in din kroppshållning genom att dra ihop dina mage, pressa bröstet upp och upp och dina axlar bak och ner. Lägre till ett bekvämt läge. Du märker att din överkropp kommer framåt något medan dina skinkor reser bakåt. Ta nu långsamt tillbaka. När du kommer igång kanske du vill börja med mini squats tills du behärskar tekniken och sedan börja droppe ner och ner när dina muskler blir starkare. Utför en uppsättning av 8 15 reps.

Armhävningar:

Ligga på magen. Placera händerna på golvet några inches bredvid din axel. Se till att armbågarna är direkt överst eller på insidan av dina handleder. Håll dina bukhår kontrakterade och din rygg i sin neutrala position. Tryck nu långsamt upp och sakta ner till startpositionen. Utför 8 15 repetition från antingen knä eller tåläge.

Planken

Börja med att ligga på din mage med dina armbågar direkt under dina axlar. Krumla dina tår under och lyft din kropp från golvet. Dra din magen mot din ryggrad. Kom ihåg att andas. För att göra Hover lite lättare kan du göra det på knäna istället för tårna. Om du behöver mer av en utmaning kan du lyfta en fot. Försök sväva i minst en minut.

Rak benliftar

Ligga på ryggen med knä böjda på ca 45 grader och fötter på golvet. Sätt din hand på buken och dra dem in och upp så att din mage blir så platt som du kan få den. Håll din mage i denna position under hela träningen när du långsamt lyfter en fot några inches från golvet. Fortsätt växlande ben. Din rygg bör inte flytta alls under träningen. Fortsätt i 60 90 sekunder. För att öka intensiteten raka benen, för att minska intensitetsböjbenen.

Om du vill vara en del av några tusen kvinnor som går eller kör 13,1 eller 6,55 miles för att samla in pengar till bröstcancerdiagnostik, behandlingsforskning, var vänlig och följ med oss ​​för de årliga vännerna Kör för en CureTHIS söndag den 15 oktober. Det är en av de mest fantastiska och positiva erfarenheterna som du någonsin skulle kunna vara en del av.

smcmillanSherri McMillan, har en magisterexamen i träningsfysiologi och har inspirerat världen att anta en fitness livsstil i över 20 år. Hon har fått många industriutmärkelser, inklusive 2010 CanFitPro International Presenter of the Year, 2006 IDEA Fitness Director of the Year , 1998 IDEA Personal Trainer of the Year, 1998 CanFitPro Fitness Presenter of the Year och 2005/2006 ACE Fitness Educator of the Year Runner up.

Hon är ägare till Northwest Personal Training, en träningsstudio i Vancouver, WA och kan hittas springa, cykla eller vandra med sin dotter Brianna och hennes son Jackson.
smoothie gå ner i vikt Bästa styrketräning du kan göra var som helst