hur går jag ner i vikt snabbt Dianne Anderson ger tips för att bekämpa fett

hur ska man äta för att gå ner i vikt Dianne Anderson ger tips för att bekämpa fett

Klinisk dietist Susan Kidd sa att hon berättar för sina patienter att göra vad de gör när de kan. ‘Jag säger ofta till mina patienter att det är som att tippa bort på ett isblock’, säger Kidd. ‘Det är de små obetydliga förändringarna som när du lägger till dem alla gör skillnaden.’ Istället för en kraschdiet och en träningspass på två timmar om dagen sade Kidd att skära åtminstone 250 kalorier ur din kost varje dag och för att öka din aktivitet för att bränna av 250 kalorier om dagen. Enkla livsstilsförändringar kan också hjälpa dig att hålla trim, enligt Kidd. Att dela en entré när du äter ute, går uppför trappor istället för att köra hissen och parkera bilen längre bort från affären för att tillåta en längre promenad är sätt att kasta fler kalorier. Kidd varnade för att se resultat, en bra diet och motion måste vara en del av det dagliga livet, istället för en snabb fix. Att gå ner i vikt, bli smalare och bekämpa osteoporos, man måste inkludera viktträning, säger fitnessexpert Mary Jane Johnson. En träningsboll kan hjälpa till att stabilisera kärnmusklerna i kroppen. Genom att balansera på toppen av bollen måste man använda mer muskler än vad som krävs för att använda många träningsmaskiner. Många fri rörelseautomater kan hittas på gym nu, men med bollen kan många av övningarna göras hemma. Att skära 300 kalorier från din kost kan du hoppa över med en godisbar eller en mocka latte eller ett glas vin. För att bränna bort 300 kalorier kan du jogga i en halvtimme, gå 45 minuter eller ha i 2,5 timmar.
hur går jag ner i vikt snabbt Dianne Anderson ger tips för att bekämpa fett